sobota, 9 maja 2015

MINIATUROWY REJESTRATOR SAMOCHODOWY

Rejestratory, rejestratory... Temat rzeka. Ja już testowałam praktycznie każdy dostępny model. Mówię tutaj o rejestratorach marketowych, jak i o takich ze znaczkiem na pudełku: SUPER HIPER FULL HD. I wiecie co? Jestem trochę zawiedziona.. Nie nie! Nie chodzi o materiały użyte do wykonania tych urządzeń, czy jakość oferowanych nagrań. Mam na myśli coś zupełnie innego. Mianowicie chodzi o miniaturyzację urządzenia. Akurat ja zostawiam codziennie auto w dosyć niebezpiecznej dzielnicy na noc. Sami więc rozumiecie, że przymocowany do szyby i rzucający się w oczy rejestrator to tylko zachęta dla wandala czy złodzieja do kradzieży. Nie martwcie się jednak, jest na to sposób. Znalazłam nareszcie urządzenie, które spełnia wszystkie założone przeze mnie wymagania. A więc:
- wysoka jakość wykonania
- nagrywanie FULL HD
- miniaturyzacja.
Tak! Naprawdę istnieje takie coś! Jest to rejestrator Mini0806! Oparty na chipsecie Ambarella A7 pozwala naprawdę na rejestrację obrazu FULL HD. Jest w dodatku tak mały, żę spokojnie można go ukryć za lusterkiem wstecznym. Jeżeli dodam do tego obsługę dwóch kart microSD (po 128 GB każda!) oraz możliwość instalacji modułu GPS, to wniosek nasuwa się sam! Kup rejestrator Mini0806 w sklepie mixcam.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz